AANBOD

Goalstars voetbalschool heeft als doel het talent van jeugdspelers te helpen
ontplooien. De troef van onze voetbalschool is dat dit “groeiproces” bij ons
plaatsvindt in een aangename sfeer waar de trainingen naast leerrijk ook
plezierig blijven. Iedereen is bij ons welkom!
Of je nu op gewestelijk niveau speelt, of bij een elite-club op het veld staat, je vindt vast wel een Goalstars-opleiding op jouw maat.
Kies je voor een wekelijkse groepstraining? Kom je enkel tijdens de
schoolvakanties meeproeven van onze toffe stages? Goalstars voetbalschool biedt voor ieder wat wils.
Maak zelf de keuze die het best bij jou past!

TECHNIEKTRAININGEN

Tijdens onze groepstraining wordt er gewerkt in groepjes die evenwichtig zullen worden samengesteld volgens leeftijd en technische vaardigheden zodat er genoeg individuele aandacht kan worden gegarandeerd. Onze totaaltrainingen zullen sterk de nadruk leggen op techniek, coördinatie en het voetballend vermogen.

Loopoefeningen en mental-coaching komen ook uitgebreid aan bod want deze competenties zijn niet meer weg te denken in het moderne voetbal.

STAGES

In bepaalde vakantieperiodes biedt onze keepersschool voetbalstages aan.
Bij aankomst op deze stagedagen stap je onmiddellijk in het leven van een echte prof! Je trainingsdag ziet er net zo uit als deze van Kevin De Bruyne of Romelu Lukaku; hard trainen maar ook eten en ontspannen als een TOPspeler… Kortom, kom tijdens de vakantie bij ons stage lopen en waan je een échte ster! Meer informatie en data worden gecommuniceerd via de website of facebook.